Vincent vertelt verhalen met beelden. Hij wil niet kiezen tussen fotografie of film. En waarom zou hij ook, hij kan het namelijk allebei.
Wat Vincent ook doet, hij doet het altijd met energie en passie. Hij heeft een handschrift waar elk idee of verhaal van opkikkert.
Kijk maar naar zijn werk.

 

Het heeft altijd met mensen te maken. Die worden altijd vastgelegd op het moment dat ze op hun best zijn.
Dat lukt natuurlijk alleen maar als ze zich op hun gemak voelen.
Omdat Vincent zich dienstbaar maakt aan het verhaal zet hij die mensen op een voetstuk, ze voelen zich gerespecteerd en werken daardoor enthousiast mee.
Denk echter niet dat Vincent op zijn mondje is gevallen, hij kan stevig uit de hoek komen (niet schrikken) als hij denkt dat dat nodig is om het verhaal
beter te vertellen.

Vincent is een ervaren man die grote campagnes gemaakt heeft, die graag meedenkt en in staat is om binnen elk budget iets bijzonders te maken.

Clients:
Zwitserleven, NIBC, Brand New Day, Randstad, Danio, ExSilent, Fonk, Grand Sud,  ICS, Jamie Magazine, Sphinx, De Hypotheker, BDO, TMG, LedBike, Jenrick,
Mitsubishi, CZ, Adformatie, Heineken, Amstel, Bouwend Nederland, BYTS, Haarhemel, HP, Nuon, Defensie, Luchtmacht, De Marine, AMC, KPMG, Amvest, SIDN, Ford, Renault, PGGM, Coca Cola, ABN, Rabo etc.

Besides passionate storyteller: director, cameraman, photographer, editor, colorist, catsailor…
Decided at fourteen to become a photographer, inspired by his dad’s photo’s.
Attended Gerrit Rietveld Academie and started his own studio in commercial photography two years after.

Six years ago he made his first films for CZ Healthcare and was since then hooked on film.
Started editing and grading to better understand filming and storytelling.
His films are like his photo’s; impactful and carefully framed.

Always creating and capturing the right moment and atmosphere.