Jaap de Groot

Jan Driessen

Remco Bos Wilco Kaasenbrood

TMGzine #3 – Rademakkers

Hij is er!

TMGzine #3, met negen portretten van o.a. Jan Driessen, voorzitter bond van adverteerders en directeur communicatie van Aegon; Jaap de Groot, chef sport van de Telegraaf; Rob Eijkelenkamp, algemeen directeur van Telegraaf Media Nederland; Roy Scheerder verantwoordelijk voor marketing communicatie van KLM binnen de Nederlandse markt; Remco Bos en Wilco Kaasenbrood, commerciële directie Hyves; Wilma Nanninga en Irene Moors.
Ook de (uitklap)cover is van mijn hand.
Gemaakt in opdracht van Rademakkers, Lodewijk van der Peet.

Herman van Campenhout CEO TMG:
‘De interviews hebben plaatsgevonden in een ruimte die veel weg heeft van een verhoorkamer; een omgeving die afdwingt om met keiharde feiten te komen.’
TMGzine is een magazine voor adverteerders, mediabureaus en aandeelhouders van TMG. Het magazine komt gemiddeld 2x per jaar uit en heeft als belangrijkste doel duidelijk te maken dat TMG een uitgeverij is van een scala aan media en titels.
TMG is een marktleider die zoveel meer voor adverteerders kan betekenen dan het plaatsen van advertentieruimte. In dit nummer is er voor gekozen om met bewijzen in plaats van beloftes te komen.
Vandaar het thema ‘bewijsnummer’.

Meer foto’s zijn te zien bij photography – people

27 oktober 2011